Lugnet

2010-11-04, 13:57:15 / Kategori: Amanda
idag var jag och amanda på lugnet. jag red eistla och amanda sprang brevid och fotade med våra mobiler. det blev jättefina foton, men vi kan inte lägga ut dom nu. dom kommer kanske på söndag eller nåt. när jag ridit fick så var johanna där och då fick amanda borsta fina. sen så försökte johanna longera fina på volten, det gick jättebra i ena varvet men när hon skulle gå åt andra hållet så fattade hon inte...haha :P. eistla var lite tittig idag när jag red men annars jätteduktig. vi galopperade på en äng, eistla tyckte det var skiit kul!! nadja skulle kanske rida med mig idag men hon svarade inte, så då blev det inte ¨så. jag kunde ju inte sitta och vänta på henne efterssom vi inte hade all tid i världen. jag och amanda ska ju till Eksjö på eftermiddagen!! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?