SHEEEMA V.46

2010-11-15, 20:32:52 / Kategori: Nikita
idag  red jag Nora 2 varv på travbanan, vi red själva :) hon lyssnade bra till tygeltag och skenkelhjälper, gjick också i form då och då(arbetade bakifrån också)

här kommer mitt shema:
går inte att ladda upp!!! :(((

aja
MÅNDAG:Red Nora

TISDAG:Rida pandora

ONSDAG:Rida Pandora typ me amanda o tora :) (kanskeee)

TORSDAG:Rida ridlektion

FREDAG:Promis me Pandora? elr?? nää hon kan få

LÖRDAG:jobba i stallet

SÖNDAG:Rida Pandora :)



pandoras arbete

måndag:vilodag-blev borstad

tisdag: bli riden

onsdag: bli riden

torsdag: vilodag

fredag: kanske promeneras

lördag: vilodag

Söndag:bli riden

//PANDORA LOOOVER


Saga

perfekt arbete för en shetandsponny i 4 års åldern :)



2010-11-15, 20:55:04 URL: http://har ingen än :(

Anonym

jag har en fråga. hur gör man en blogg och jag gillar er blogg och ssööttaa hhhääässttarr!!



2011-10-18, 20:31:00

Anonym

Rider du fortfarande Pandora?



2012-06-07, 21:01:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?